EL CENTRE DE VIDA INDEPENDENT VA PARTICIPAR A LA JORNADA ORGANITZADA PER LA FUNDACIÓ ICTUS : QUÈ ETS CAPAÇ DE FER?
El dia 17 de maig del 2015, es va fer la Primera edició de l’acte “Què ets capaç de fer? les capacitats del cervell” que va organitzar la Fundació ICTUS a la Plaça de la Cascada del Parc de la Ciutadella,
Aquest esdeveniment social es va plantejar com a un acte participatiu que va posar en valor totes les capacitats del nostre cervell amb activitats inclusives i adaptades, i activitats creatives i originals que varen realitzar en família i en un ambient de diversió.
El Centre de Vida Independent, va col·laborar en aquest acte realitzant el taller de cuina. Es varen posar a prova les habilitats de les persones que varen participar preparant una amanida amb una sola mà.
Fotografies de l’acte