Ja s’ha obert  la fase de votacions de “Contigo , 50 i mĆ”s” de CINFA SALUD, on  l’AVI ha presentat el projecte TORNA A CASA

Aquest projecte estĆ  adreƧat a persones ingressades en centres sanitaris (hospitals i centres sociosanitaris) de la demarcació de Barcelona, que haguin patit una discapacitat sobrevinguda i que a l’hora de retornar al seu domicili, no disposen dels recursos econòmics per fer front a les despeses que suposa una l’adaptació funcional de la seva llar, per millorar la autonomia, la seguretat i /o per resoldre la descĆ rrega familiar. Amb una intervenció adequada s’ha comprovat que les persones amb discapacitat sobrevinguda poden realitzar les activitats de la vida diĆ ria autònomament, mantenint l’activitat fĆ­sica, mental i psĆ­quica, factors que afavoreixen la qualitat de vida de la persona i la famĆ­lia, ja que els dóna la possibilitat de realitzar les activitats bĆ siques de manera digna, com són: la higiene, l’alimentació, el desplaƧament i la comunicació … Però, principalment, perquĆØ representa poder viure a casa.

L’AVI necessita el teu suport, VOTA el nostre projecte i difon aquesta iniciativa entre els teus contactes, i que tambĆ© votin.

Pots veure i votar el nostre projecte en aquest enllaƧ:  i aixĆ­ poder ser un dels 50 projectes que obtinguin el premi.

GrĆ cies!!!

Feu un comentari